I TŘETÍ DUŠIČKA JE NAŠE!!!

ZDRAVÍM 🙂

DNES VÝJIMEČNĚ PÍŠU V TENTO POOBĚDNÍ ČAS, NEBOŤ MUSÍME STRÁVIT VÝTEČNÝ KRŮTÍ GULÁŠ, ZAHŘÁT SE A TAKY NECHAT DĚTI POHRÁT. NA KOLA, BYŤ NEPRŠÍ, TO DNES NENÍ 🙁 . DĚTI SE SICE VYPTÁVAJÍ, KDY UŽ POJEDME, ALE JE JEN 5 ST., MRZLY BY NÁM RUCE. ALE NEBOJTE SE, NENUDÍME SE.

PO SNÍDANI JSME VYRAZILI HODNĚ TEPLE OBLEČENI HLEDAT RYBNÍK, KTERÝ JSME JEŠTĚ NEVIDĚLI (a možná bychom konečně uviděli vodníka), ABYCHOM MOHLI SPLNIT DALŠÍ VODNICKÉ ÚKOLY. ŽBLABUŇKA NÁS VE SVÉM DOPISU POZDRAVIL  JAKO SVÉ DOBRÉ ZNÁMÉ „NAZDÁREK“ A TAKY SI UVĚDOMIL, KDYŽ JSME MU PŘIPOMNĚLI NEŠŤASTNOU RUSALKU, ŽE JE LEPŠÍ BÝT K SOBĚ HODNÍ A POCTIVÍ A NETRÁPIT SE ZRADOU, POŤOUCHLOSTMA ČI NEZBEDNOSTMA. A ŽE MOŽNÁ TROCHU MLUVÍ I O SOBĚ. No, konečně ti to zelenáči došlo! VODNÍK OBDIVOVAL NÁŠ RYBNÍČEK A POPROSIL NÁS, ZDA-LI BYCHOM MU NA PAMÁTKU NEVYROBILI NĚJAKOU RYBKU. S DĚTMI JSME ŘEŠILI, Z ČEHO MUSÍ BÝT RYBA VYROBENA, ABY SE MU V RYBNÍKU NEROZMÁČELA. DĚTI PŘIŠLY NA TO, ŽE Z ALOBALU, Z PLASTU A Z KORKU. S NAŠÍ NÁPOVĚDOU A UKÁZKOU PŘIŠLY I NA CD (děti namítaly, že už si z těchto CD pak žádnou pohádku nepustíme. CHYTROLÍNI 🙂 UŽ MÁME PŘIPRAVENÉ ŠABLONY. DĚTI BUDOU STŘÍHAT, LEPIT A DOKRESLOVAT ŠUPINY. AŤ SE VODNÍK TĚŠÍ. PRÝ NÁM PAK NAŠE RYBIČKY ZASE VRÁTÍ. TAK MŮŽETE TĚŠIT I VY.

U RYBNÍKA, KTERÝ JSME JEŠTĚ NEVIDĚLI (a byl ze všech největší), JSME SPLNILI VODNICKÉ ÚKOLY: ZAZPÍVALI VODNICKOU PÍSNIČKU (vodničtí posli – kapři radostí skákali nad hladinu), VYJMENOVALI VŠECHNY RYBY V NAŠEM RYBNÍKU A ŘEKLY, CO ZNAMENAJÍ PÍSMENKA E.D. TAK CO, ZVLÁDLI BYSTE TO?

AJAJA, TEĎ SE ROZPRŠELO, TAKŽE MOŽNÁ ANI ODPOLEDNÍ PĚŠÍ PROCHÁZKA NEBUDE MOŽNÁ. UVIDÍME.

TAK ZA CHVILKU JDEME NA SVAČINKU, VYRÁBĚT RYBY, ZPÍVAT UŽ CELOU VODNICKOU PÍSNIČKU A MOŽNÁ SI ZNOVU POSLECHNEME ÁRIE Z RUSALKY.

Pokračování večer  🙂